Direct naar content

Mireille Hendriks

Administratief medewerker

In de functie van administratief medewerker beantwoord ik vragen van consumenten en professionals via de telefoon en mail. Deze vragen zijn erg gevarieerd. Van algemene informatie, vragen over bestellingen tot vragen om hulp bij geldzaken.

Ik hou me daarnaast bezig met het faciliteren van collega’s in de breedste zin des woords. Zorgen voor een soepele afhandeling van in- en verkoopfacturen, publieksvoorlichting geven en binnen mijn functie als project assistent, samen het hele team van Startpunt Geldzaken , de geldplannen beheren, optimaliseren en promoten.

Startpunt Geldzaken

Bij nieuwe aansluitingen op de Geldplannen verstuur ik de contracten, leg alles vast in ons systeem en zorg ervoor dat de betreffende organisatie alle benodigde informatie ontvangt. Tevens maak ik ongeveer vier keer per jaar, samen met mijn collega Sandra, de nieuwsbrief van Startpunt Geldzaken.

Ik weet uit ervaring dat je financiële situatie op elk moment kan veranderen.

Mireille Hendriks

Uit persoonlijke ervaring weet ik dat door allerlei omstandigheden je financiële situatie op ieder moment kan veranderen. Ik vind het goed en fijn dat het Nibud voorlichting geeft over allerlei onderwerpen die hiermee te maken hebben. Ik hoop dat mensen en instanties hier hun voordeel mee kunnen doen.